Translate

piątek, 11 grudnia 2015

Dobry wieczór!

Cześć wszystkim!
Jesteśmy A i M. Przyjaźnimy się od 9 lat. Dziś postanowiłyśmy rozpocząć naszą nową przygodę z blogowaniem. Chociaż postanowienie to zrodziło się w naszych głowach całkiem impulsywnie, od dawna chciałyśmy zrobić coś wspólnie. Skąd pomysł na nazwę? Pochodzi ona od słowa hiperbola. Mówiąc w języku humanistów jest to wyolbrzymienie. I postaramy się, aby taki przerysowany był właśnie nasz blog! Na blogu będą pojawiać się rzeczy o tematyce różnorakiej. Będziemy wstawiać tu stylizacje, a także recenzje książek i filmów (A) oraz porady dotyczące urody i recenzje kosmetyków (M). Będziemy zamieszczać tu nasze przemyślenia na temat świata i życia, które często będą właśnie przerysowane. Na dobry początek chciałybyśmy się krótko przedstawić!

A - Uwielbiam książki oraz seriale. Jestem osobą o bardzo specyficznym guście, co pokazuje poprzez ubiór, muzykę oraz styl bycia. Uwielbiam smutek i melancholię, co często utrudnia mi życie! W wolnych chwilach śpiewam, co sprawia mi wiele przyjemności! Kocham koty. Koty są fajne.
M - Jestem pozytywnie zakręcona. Uwielbiam kosmetykę oraz fryzjerstwo, z czym wiążę moją przyszłość. Ludzie odbierają mnie jako osobę, która cieszy się życiem. Często zmieniam kolor włosów!







Ps. Na dniach na blogu pojawi się podsumowanie jesieni z naszego punktu widzenia!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz