Translate

sobota, 13 lutego 2016

My Everyday And School Make Up + Regulacja brwi, mini Haul i OSTATKI (M)

Cześć wszystkim!
Dzisiaj przychodzę do was z kilkoma tematami.
Zacznijmy może od regulacji brwi.

1. Jak dobrze wiemy, brwi nadają naszej twarzy charakteru i podkreślają urodę oczu. Brwi możemy regulować u specjalisty bądź sami, lecz trzeba z tym uważać, bo jeden mały błąd i możemy wyglądać komicznie. Ważny jest też odpowiedni makijaż brwi. Wiele razy spotykałam platynowe blondynki, które miały bardzo wyskubane brwi i śmiesznie narysowane na czarno - straszny kit! Bardzo ważne jest to, aby dobrać kształt brwi do twarzy. Ja pierwszy raz regulowałam brwi u kosmetyczki (zabieg ten wynosi ok.8zł). Kosmetyczka dobrała mi kształt brwi i wyregulowała je. Teraz pod kształt, który stworzyła mi kosmetyczka, reguluję je sama.
Wyróżniamy kilka sposobów regulacji brwi: pęsetą,woskiem, nitką. Na poniższych zdjęciach przedstawię wam moją kosmetykę brwi i to, jak je reguluje. Specjalnie dla was "zapuściłam"sobie brwi i nawet nie wiecie jak bardzo się denerwowałam, gdy codziennie rano wykonując makijaż, musiałam patrzeć na te włoski pod brwiami.






brwi przed regulacją







Po regulacji brwi nakładam na nie wosk  i maluje je brązową kredką.

























oto efekt końcowy



2. Teraz chciałabym wam przedstawić mój codzienny makijaż, który wykonuje też do szkoły. Wygląda on tak, jakbym spędzała nad nim dużo czasu, a tak naprawdę zajmuje mi on 15 minut.
Makijaż zaczynam od nałożenia na moją skórę kremu z zjaja - nakładam go punktowo i wklepuje opuszkami palców. Dodaję również zdjęcie bez makijażu:)


Następnie na dłoń wyciskam kropelkę podkładu i również punktowo nakładam go na twarz wmasowując go później pędzelkiem do podkładu.


Następnie na niedoskonałości na twarzy nakładam korektor a pod oczy kładę rozświetlacz.


Całą twarz później pudruje, a na policzki nakładam róż.


Następnie wykonuje makijaż brwi, który opisywałam wyżej. Do tego pod brwi nakładam biały cień, aby podkreślić łuk brwiowy. Na rzęsy używam zalotki:


Dalej na rzęsy nakładam odżywkę, którą można używać jako bazę pod tusz i maluję je dwoma tuszami,


Na koniec maluję usta szminką.


Niedługo dodam jak wykonuje makijaż imprezowy.

3. Ostatnio byłam na zakupach i kupiłam parę rzeczy, które dziś wam pokaże.

Zacznijmy od ubrań:
a) Czarna bluza, która na rękawach ma kwiaty. Kupiłam ją w cropp town.


b) Biały top z kwiatkami przy dekolcie oraz biała marynarka z perłami. Zamówione z primark.

Akcesoria:
a) W Icase kupiłam sobie obudowę do telefonu w motywie Galaxy bardzo mi się spodobała, lecz niestety zawiodłam się na niej ponieważ Galaxy odchodzi i w obudowie są dziurki. :/



Kosmetyki:
a) Mydło w płynie do aplikatora. Cudownie pachnie wanilią i karmelem z rossman.


b) Dwa płyny do demakijażu: pierwszy z olejkiem,drugie zwykłe mleczko. Zakupione w rossman.


c) Odżywka do paznokci 6w1 Eveline o kolorze pudrowym z rossman.


d) Eyeliner czarny z lovely zakupiony w rossman.


e) Szminka o kolorze fioletowym AMETHYST G2504 z Avon.


f) Szminka  firmy FREEDOM o kolorze pomarańczowym Juicy Lips 117 zakupiona na stronie: dobrekobosmetyki.pl

g) Błyszczyk z firmy FREEDOM Sheer Glossies Diamonds 27 ze strony dobrekosmetyki.pl


h) Cielisty cień do powiek z firmy FREEDOM również ze strony dobrekosmetyki.pl


4. OSTATKI
W naszej szkole na ostatki zorganizowane były różne konkursy, kalambury i przedstawienia. Zorganizowano także konkurs na najlepszy strój ostatkowy całej klasy. Całą klasą przebraliśmy się za postacie z Disney'a i zajęliśmy 1 miejsce!:) Ja byłam przebrana za Arielkę (na potrzeby konkursu skoloryzowałam włosy na czerwono)





ta miętowa sukienka została zakupiona w H&M

Postanowiłam również się podzielić z wami zdjęciami z klubu, o którym pisałam w poniższym poście.




2 komentarze:

  1. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie codzienny makijaż oczywiście jest bardzo ważny i to wie chyba każda z nas. Ja ogólnie maluję się dość delikatnie, chyba że mam zaplanowane jakieś spotkanie. Najbardziej na ten moment odpowiadają mi kosmetyki z firmy https://eveline.pl/ których chyba mam zresztą najwięcej.

    OdpowiedzUsuń