Translate

środa, 10 lutego 2016

Family Birthday Party Outfit! (M)

Cześć!
30 stycznia wraz z moim przyjacielem i jego rodziną byłam na 50-dziesiątych urodzinach jego wuja. Bawiłam się wyśmienicie :) Dzisiaj chciałam podzielić sie z wami moją stylizacją i makijażem. Jako, że przyjęcie urodzinowe było na sali i była na nim większa cześć jego rodziny, postanowiłam, że moja stylizacja musi być elegancka. Planowałam założyć szpilki, ale dzień przed urodzinami byłam ze znajomymi w klubie, gdzie 8 godzin przetańczyłam w obcasach, co na drugi dzień zaskutkowało ogromnym bólem stóp. Dlatego wczoraj postawiłam na większą wygodę i do mojej eleganckiej stylizacji dodałam odrobinę sportowego look'u - do sukienki włożyłam czarne sneakersy. Co do mojego makijażu był mocniejszy niż ten co mam codziennie, końce moich włosów delikatnie pofalowałam wraz z grzywką, którą lekko zakręciłam i upięłam do tyłu.




sukienka ( bershka )

buty ( miejscowy butik )

( pierścionki-apart)
( bransoletka nieznane pochodzenie )
(perły pożyczone od mamusi)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz