Translate

środa, 10 lutego 2016

Studniówka part 1 (A) + CO U MNIE.

Hej wszystkim. Po raz kolejny zaniedbałam trochę bloga, za co bardzo przepraszam. :( Wracam do was jednak z porcją wielu zdjęć i nowinek.

STUDNIÓWKA
Kilka zdjęć mojej studniówkowej stylizacji, w której wybrałam się na studniówkę jako osoba towarzysząca kolegi. Jestem osobą, która uwielbia się wyróżniać, dlatego postawiłam na długą, czarną suknie. Tak jak się spodziewałam, nikt oprócz mnie nie zdecydował się na długi krój z wycięciem z boku. Makijaż i fryzurkę zrobiła mi M, która wykonała swoją robotę perfekcyjnie! Już zaklepałam ją na te sobotę (kolejna studniówka). Paznokcie pomalowałam na czerwono, całość dopełniłam czarną kopertówką i czarnymi szpilkami. Włosy pokręciłam prostownicą. Na oczach namalowałam czarne kreski, które dopełnione zostały niebieskim cieniem do powiek. Usta pomalowałam na czerwono.



praca wrze! 



uzależnienie od snapa mocno!




całość stylizacji

OSTATKI
W tym roku razem z moją ukochaną przyjaciółką przebrałyśmy się za hipiski. Ku naszej uciesze w szkole było wiele osób, które także zdecydowały się przebrać, więc nie wyglądałyśmy dziwnie :D Zrobiłyśmy masę zdjęć dlatego pomyślałam, że pokaże wam kilka z nich!














Na koniec wrzucam wam jeszcze zbiór moich ostatnich stylizacji, z których jestem szczególnie zadowolona. Wszystkie ubrania były gdzieś tam wcześniej przedstawione na blogu. 



No, to chyba tyle z informacji, które miałam do przekazania. Od poniedziałku zaczynamy z M ferie zimowe, więc posypie się lawina postów. WRESZCIE NAPISZĘ JAKĄŚ RECENZJĘ! Póki co jednak uciekam do lekcji i obiecuję, że nowy post już niedługo! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz