Translate

środa, 30 stycznia 2019

odstawieni.pl (M)

Cześć wam!

Dzisiaj przychodzę do was z czymś zupełnie nowym. Drogie kobitki, która z was kiedyś nie wystawiała na sprzedaż swoich ciuchów, których już nie nosi bądź leżą w szafie nie potrzebne, a może która z was nie odkupywała ładnych nie zniszczonych ciuchów od kogoś? Ohh pewnie jest was tu wiele ja sama często swoje rzeczy wystawiałam na sprzedaż jak i kupowałam z drugiej ręki. I właśnie o tym jest ten dzisiejszy post.
Chciałabym wam przedstawić internetowy second hand- odstawieni.pl tu przekierowuje was bezpośrednio do strony wystarczy kliknąć ------> LINK
Ideą tego internetowego sklepu jest dostarczenie unikalnych ubrań w bardzo korzystnych cenach, jak sami widzicie ceny są niesamowite i aż te ciuszki proszą się o zakup. Celem firmy jest uświadamianie, że rzeczy " z drugiej ręki" są rewelacyjnym sposobem na zaoszczędzenie i wykreowanie własnego stylu. W dzisiejszych czasach to już nie wstyd kupować w second handach, wiele blogerek, youtuberek, nawet aktorek przyznaje się do tego typu zakupów, nawet ja! Taka właśnie jest idea, aby pokazać ludziom, że naprawdę można świetnie wyglądać małym nakładem kosztów. I my kobietki dzięki takim zakupom wspieramy również recykling. Na stronie odstawieni.pl znajdują się ciuszki dla pań, panów jak i dzieci. A co jest jeszcze świetne? Że każdy znajdzie tam coś dla siebie ponieważ rozmiary są od XS do 5XL. Do tego sklep dba o swoich klientów i do paczuszki z zamówieniem dorzuca coś słodkiego. :)
Co do ciuszków są super jakości, zadbane i nie zniszczone, przeglądając asortyment sklepu na ich stronie natkniecie się nawet na nowe nie używane rzeczy wraz z metkami. Ja sama znalazłam tam cudowną długą marynarkę, która jest w stanie idealnym i nawet mogę stwierdzić, że była tylko raz przez kogoś włożona bo po wewnętrznej stronie marynarki, była zaszyta oryginalna torebeczka z zapasowym guziczkiem. W tym poście chciałabym wam zaprezentować jak taki tani zakup- jak ta marynarka może pięknie komponować ze stylizacją. Z czystym sercem zachęcam was do przejrzenia i zakupów na tej stronie, ja jestem pod mega wrażeniem, że każda moja stylizacja może teraz wyglądać naprawdę rewelacyjnie i wcale nie muszę płacić za nią nie wiadomo jak wygórowanych cen!











marynarka- laura ashley ze sklepu odstawieni.pl
bluzka ac/dc- H&M
spodnie- bersha
torebka- pepco
buty- sergio bardi


Już niedługo na blogu pojawi się kolejna stylizacja z ciuchem ze sklepu odstawieni.pl 


25 komentarzy:

  1. Musze koniecznie przyjrzeć się tej stronie, a stylizacja bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam na pewno znajdziesz coś tam dla siebie :)

      Usuń
  2. Ciekawe jakie ubrania wybrałaś sobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem za SH, ale wolę stacjonarne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też tak wolałam do póki nie znalazłam tej strony :)

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się twoj look.. Super marynarka w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super marynarka 😀. Ja lubię ciucholandy i np takie rzeczy więc chętnie zajrzę na stronę. Odwiedzam też SH stacjonarne i jakość materiałów lepsza czasem niż z sieciowki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :) wiec serdecznie zapraszam na stronę odstawieni.pl

      Usuń
  6. Moim zdaniem second hand jest dobrym rozwiazaniem. Mozna kupic ubrania tanio i w naprawde swietnym stanie i niektore nawet sa lepsze jakosciowo niz nowe ubrania. Kupuje nowe w cetrum handlowym ale i czasami trafi sie ze kupie uzywane. Najczesciej sa to bluzki, swetry lub spodnie, innych typow ubran second hand nie kupuje.
    Lubie takie marynarki, sama mam podobna :)

    Pozdrawiam i zapraszam na moj blog !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie jest to świetne rozwiązanie i tanie :) i pomagamy w recyklingu :)

      Usuń
  7. Śliczna stylizacja, bardzo mi się podoba to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylówka, zdecydowanie jestem ZA!!
    https://naprawdenienazarty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyglądasz. Jak znajdę chwilę to wpadnę na tą stronę. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Stronę serdecznie polecam na pewno znajdziesz coś tam dla siebie :)

      Usuń
  10. bardzo podoba mi się marynarka!

    OdpowiedzUsuń