Translate

czwartek, 10 stycznia 2019

Podsumowanie roku 2018 + mix insta (M)

WITAJCIE W NOWYM ROKU!

A więc stało się, rok 2018 dobiegł końca. Z roku na rok mam wrażenie, że ten czas coraz szybciej leci, dla mnie ubiegły rok raczej był dobrym rokiem. Nie zawsze było kolorowo, lecz wydaje mi się, że zdarzyło się więcej dobrego niż złego.
Zacznę od początku, więc jeżeli chodzi o zmiany w moim życiu to zmieniłam siłownie, zmienił mi się również trener sztuk walk z czego jestem bardzo zadowolona. Zmieniłam pracę ze sklepu sieciowego w centrum handlowym i wróciłam do swojego zawodu fryzjera, w którym pracuje. Z dobrymi wynikami skończyłam szkołę średnią i napisałam maturę, za mną również było kilka koncertów oczywiście z moim udziałem wokalnym. Poznałam osobiście moją idolkę Joanne Jędrzejczyk co było dla mnie najważniejszym wydarzeniem tego roku. Nawiązałam wiele współprac, dużo podróżowałam po kraju. Ukończyłam 20 rok życia.
Byłam na cudownym urlopie nad morzem z moim ukochanym jak i w moim rodzinnym mieście w górach świętokrzyskich, gdzie mam dom. Rozpoczęłam kolejny  sezon wokalny i zaczęłam naukę na kierunku kosmetologii. W 2018 roku poznałam wiele cudownych ludzi. Święta spędziłam w gronie mojej kochanej rodziny, a sylwestra w gronie przyjaciół. Na dole mam dla was mix zdjęć z instagrama roku 2018.
Uważam ubiegły rok za udany, a wam życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2019 !





























































16 komentarzy:

  1. Masz fajną figurę :) Dla mnie też czas leci co raz szybciej i szybciej. ;) Pozdrawiam. https://lamliwypaznokiec.blogspot.com/2019/01/procesy-grupowe.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jesteś mega erotycznie podniecająca, Wow i jeszcze raz Wow! Chętnie zrobię Ci sesje zdjęciowe do wpisów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje i również życzę wszystkiego dobrego! :)

      Usuń
  4. szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rany masz niesamowitą figure musisz dużo spedzac nad treningami co widać
    zazdroszczę motywacji
    wszystkiego dobrego w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, tak to prawda spędzam dużo czasu trenując.
      Nie ma czego zazdrościć lecz poszukać w sobie takiej motywacji i zacząć działać :) Pozdrawiam.

      Usuń
  6. super zdjęcia! podsumowanie mega, fajnie zleciał ci ten rok

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne podsumowanie! Fajne zdjęcia 🤗 Mam nadzieję,że obecny rok również bedbęd udany! ;) Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Super efekty widać u Ciebie! Życzę żeby w tym roku jeszcze więcej dobrego się wydarzyło :D. A to czy się wydarzy to od Ciebie zależy więc życzę też wytrwałości w postanowieniach 💪

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. :)
      Tak, zgadza się większość rzeczy zależy właśnie od nas.
      Wszystkiego dobrego w nowym roku! :) ;)

      Usuń