Translate

niedziela, 24 marca 2019

MODIFY REDUCTOR&FEMIBRA (M)

Cześć wszystkim!
Od razu chcę  was przeprosić za moją długą nieobecność, ale niestety miałam dużo spraw prywatnych do załatwienia i w końcu mam dla was dużo czasu!

Teraz przejdźmy to tematu tego posta, a więc zbliża się lato i wiele osób pyta mnie na moim instagramie jak pozbyć się zbyt dużej tkanki tłuszczowej, oczywiście nie ma nic lepszego od sprawdzonej diety i ćwiczeń, ale ostatnio miałam przyjemność poznać i przetestować dwa niesamowite suplementy. Oczywiście tak jak wspomniałam dieta i ćwiczenia są bardzo ważne, ale odpowiednia suplementacja również. Ja jako sportowiec stosuję tylko sprawdzone suplementy, a tej firmie zaufałam w 100% i się nie zwiodłam. Marka Modify powstała pod okiem doświadczonych farmaceutów, dietetyków i trenerów, produkty ich firmy są dla ludzi aktywnych i dbających o zdrowy tryb życia, super jest to, że jeżeli ktoś dopiero zaczyna przygodę ze sportem i suplementacją to można się z nimi skonsultować i wszystko doradzą. Tu wam załączę link do ich oficjalnej  strony do której serdecznie zapraszam bo tam będziecie na bieżąco -> LINK.
Pierwszy produkt jaki od nich testowałam to właśnie ten spalacz tłuszczu o który mnie tak pytaliście, a więc:
MODIFY REDUCTOR- jest to suplement diety, który jest głównie skierowany do sportowców i osób aktywnych fizycznie, którzy chcą szybko zredukować niepotrzebną tkankę tłuszczową i zamienić ją na tkankę mięśniową. Ten preparat sprawdza się u mnie niesamowicie podczas ciężkich treningów zazwyczaj czułam wielkie zmęczenie, a odkąd stosuję reductor zdecydowanie mało odczuwam zmęczenia i mam power na więcej!
Modify Reductor :
-jak najbardziej może być stosowany przez wegan i wegetarian,
-wspomaga usuwanie toksyn i nadmiaru wody z organizmu,
-hamuje magazynowanie tłuszczu,
-wspomaga "spalanie" nagromadzonej tkanki tłuszczowej,
-podnosi wydajność organizmu i zmniejsza zmęczenie fizyczne,

Produkt ten posiada w sobie witaminy, mikroelementy i wyciągi roślinne. Dzięki tym wszystkim składnikom Modify Reductor wspomaga osiągniecie idealnej proporcji między tkanką tłuszczową a mięśniową. Modify Reductor jest przeznaczony dla sportowców, ale spokojnie jeżeli uprawiasz sport okazjonalnie np.: biegasz, lub jeździsz na rowerze, to ten produkt też sprawdzi się u Ciebie.

Kolejny produkt jaki testowałam i mogę wam z czystym sumieniem polecieć to :
MODIFY FEMIBRA- teraz produkt kierowany dla pań, a więc w tym suplemencie są zawarte ekstrakty roślinne, które pobudzają organizm do produkcji kolagenu, który niesamowicie działa regenerująco na skórę, włosy i paznokcie i uwaga ujędrnia i podkreśla owal biustu. Chyba każda z nas pań wie, że podczas treningów i spalania tkanki tłuszczowej niestety nasz biust również na tym traci, ale dzięki Femibrze nic nie jest stracone ponieważ ujędrnia je i poprawia napięcie i elastyczność skóry.
Modify Femibra:
-spowalnia procesy starzenia się skóry,
-ujędrnia i wygładza skórę po ciąży lub po utracie wagi,
-podkreśla naturalny owal piersi nadając im efekt PUSH-UP,
-znacząco poprawia wzrost włosów i paznokci,
-opatentowany hydrolizat kolagenowy NATICOL
o najwyższej bioprzyswajalności,
-przeciwdziała wiotczeniu, napina i wyrównuje niedoskonałości na skórze,
-tylko naturalne składniki,
-naturalna i skuteczna pielęgnacja Twojego ciała,

Zapewniam was, że kuracja jest dla wszystkich kobiet i jest całkowicie bezpieczna. Ten produkt sprawdza się u mnie niesamowicie ponieważ jako sportowiec nabawiam się wielu kontuzji, a jedna z nich jest szczególna po złamaniu kolana, gdzie moja chrząstka stawowa niestety bardzo się uszkodziła dzięki Femibra, czuje mniejszy ból w stawie ponieważ kolagen typu I, który jest tam zawarty odpowiada za produkcję mazi stawowej oraz elastyczności i twardości chrząstki.
Chętnie odpowiem na wasze pytania odnośnie tych produktów tutaj w komentarzach lub na moim Instagramie.







4 komentarze:

  1. Koniecznie muszę wypróbować 😊 Pora się wreszcie wziąć za siebie :) Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś byłam sceptycznie nastawiona do takich suplementów, ale te mogę jak najbardziej polecić ! :)

      Usuń
  2. extra! wlasnie szukam czegoś na moje marne paznokcie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakk najbardziej polecam!
      Dzięki temu preparatowi mogę w końcu nosić hybrydę, na mojej naturalnej płytce paznokcia. :)

      Usuń