Translate

poniedziałek, 23 lipca 2018

Podsumowanie miesiąca - CZERWIEC (M)

Witam wszystkich!
Jest połowa lipca a ja oczywiście jestem opóźniona z tym postem, ale już wam się tłumaczę czemu...niestety piszę go już 6 raz bo coś blogger nie chce ze mną współpracować i ciągle usuwa mi napisany post.:(

1.)Wydarzenia:

a.) Pierwszym wydarzeniem minionego miesiąca był koncert pieśni z bajek Disneya w którym miałam przyjemność wystąpić i wcielić się w rolę Esmeraldy z bajki "Dzwonnik Z Notre Dame" i zaśpiewać piosenkę "Modlitwa Esmeraldy" . Był to dla mnie wielki zaszczyt ponieważ jako dziecko uwielbiałam tą bajkę i uważałam ja za najpiękniejszą jak i najmądrzejszą.

b.) Kolejne wydarzenie było dla mnie zdecydowanie najważniejsze ponieważ był to mój urlop. Wraz z moim partnerem pojechaliśmy do naszego ulubionego miasta nad morzem, ale o naszym wyjeździe wakacyjnym opowiem wam w osobnym poście.

c.) Drugi tydzień naszych wakacji spędziliśmy w moim rodzinnym miasteczku pod Kielcami w województwie Świętokrzyskich, więc obowiązkowo było wycieczka po moich ulubionych górach.

2.) Odkrycia:

a.) Tak jak ostatnio wspominałam wraz z moich chłopakiem uwielbiamy robić sobie seansy filmowe i ostatnio urzekł nas film pt. "Charlie" .
Nastoletni Charlie (Logan Lerman) jest uczniem pierwszej klasy liceum w Pittsburgu. Nieśmiały i wyobcowany outsider nie ma lekko w nowym środowisku. Nie pasuje do żadnej grupy, a jego niekonwencjonalne poglądy nie ułatwiają mu procesu dopasowywania się do innych. Pierwsze miłosne doświadczenia, samobójstwo przyjaciela, relacje w rodzinie, narkotyki – z tym wszystkim Charlie zmaga się samotnie, aż do chwili, kiedy jego inteligencję i wrażliwość zauważają Sam (Emma Watson) i Patrick (Ezra Miller).

b.) Kolejny film dosyć zabawny, który zrobił na nas dobre wrażenie był "Podryw Na Głupka" .
Adam (Josh Henderson), obiecujący muzyk i miły koleś, zostaje rzucony przez swoją dziewczynę Cynthię (Jaci Twiss) dla szkolnego podrywacza Marca Dixona (Abraham Taylor). Postanawia być taki jak Marc i wkrótce spotyka się z wieloma dziewczynami. Jednak Molly (Jenna Dewan) nie daje się nabrać na jego podryw. Dla Adama staje się wyzwaniem, a może kimś więcej ...

c.) Oczywiście w śród moich odkryć nie mogło zabraknąć kategorii muzycznej, ostatnio wpadła mi bardzo w ucho piosenka AronaChupy - "Rave In The Grave".

d.) I już ostatnie odkrycie minionego miesiąca jest to również piosenka, lecz tym razem Ariany Grande - " Tears Left To Cry" .


3.)Niezbędniki:

a.) Jak już mnie znacie obowiązkowym niezbędnikiem dla mnie jest krem do rąk, który przy moim zawodzie bardzo ratuje moje dłonie gdzie wciąż narażone są na chemię. Ostatnio moim ulubionym produktem do rąk stał się krem firmy Jantar, który wręcz jest idealny ponieważ jest z esencją bursztynu jak i platyny.

b.) Kolejny produkt jest już do włosów jest to smoothie no inhibition firmy Z-one, który z włosami robi cudna. Idealnie je prostuje oraz chroni przed wilgocią. Niestety ten produkt jest dostępny w niektórych salonach fryzjerskich bądź hurtowniach.

c.) Kolejny niezbędnik miesiąca czerwiec jest również do włosów tym razem z firmy, którą od razu pokochałam MilkShake oczywiście również producenta Z-one. Jest to odżywcze mleczko do włosów 12w1 stworzone z naturalnych produktów o pięknym zapachu karmelu i wanilii zresztą jak sama nazwa mówi MilkShake. Ten produkt również dostępny jest w salonach fryzjerskich jak i hurtowniach.

I o to już dotrwaliśmy do końca tego podsumowania. Mam nadzieję, że podsumowanie lipca wyjdzie mi zupełnie szybciej i blogger nie będzie robił mi złości. :D
Tymczasem zapraszam was również na mojego instagrama, do którego link znajdziecie na ikonce w górnym prawym rogu. Pozdrawiam!


7 komentarzy:

  1. Też bardzo lubiłam jako dziecko Dzwonnik Z Notre Dame, a szczególnie Esmeraldę :)) Czekam na post z wyjazdu :)
    Pozdrawiam,
    http://www.karina.stankowicz.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo pojawi się całe podsumowanie moich tegorocznych wakacji :)

      Usuń
  2. WoW!
    Wyglądałaś naprawdę jak Esmeralda, super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeej! Dziękuje bardzo, naprawdę zależało mi, aby wiele szczegółów w mojej charakteryzacji było dopracowanych bym jeszcze bardziej mogła wczuć się w tą rolę. :)

      Usuń
  3. Super,ze tak aktywnie spędziłaś czerwiec! Mi piosenkę „Rave in the grave” zdążyła zepsuć eska,puszczając ją przez cały czas,a tą Ariany bardzo lubię! Chyba się skuszę na te wymienione filmy. Czekam na podsumowanie lipca!
    Zapraszam również do siebie,dopiero zaczynam,ale niedługo pojawią się nowiutkie posty! http://pieceofgood.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam te filmy.:)
      Oj z tą eską masz racje, pamiętam jak wpadła mi w ucho piosenka Despacito, ale przez eskę ją znienawidziłam. :D

      Usuń
  4. Też bardzo lubię "Rave In The Grave" ;)

    OdpowiedzUsuń