Translate

poniedziałek, 13 sierpnia 2018

GO ACTIVE SHOW 2018 - II największe w Polsce Targi Sportowe (M)

A więc post,  który miałam wam już opublikować w maju...ale przez te matury nie miałam kompletnie czasu :(. Dlatego ten wpis pojawia się dopiero teraz ( lepiej późno niż wcale nie :D )
Więc tak zacznijmy od początku.
W tym roku była druga edycja Go Active Show czyli Targów Sportowych w Warszawie. Osoby, które czytają mojego bloga bądź obserwują mnie na instagramie wiedzą, że sport odgrywa w moim życiu dużą część. W tegoroczne targi pojechałam z głównego powodu...otóż chodzi tu o moją idolkę, którą jest Joanna Jędrzejczyk. Jest to moja największa motywatorka jeszcze z dziecięcych lat. Gdy spotkałam Asie, przytuliłam i zamieniłam kilka słów nie mogłam utrzymać na wodzy swoich emocji i rozpłakałam się jak małe dziecko no, ale cóż w końcu spotkałam swoją idolkę.
Oprócz spotkania z JJ, na Targach było wiele ciekawych wystawców sportowych, były różne ciekawe konkursy i można było przetestować wiele fajnych rzeczy jak i trenować ze swoim idolem.
Ale co będę się rozpisywać resztę zobaczycie na zdjęciach.















Oczywiście za rok również się wybieram :)
A już niedługo będę szykowała dla was specjalny post, ale musicie poczekać na niego niestety aż do października. Jeżeli chodzi o podsumowanie miesiąca lipca to zrobię go razem z sierpniem. Buziaczki! <3

7 komentarzy:

  1. Wow, takie wydarzenia są na pewno bardzo ekscytujące! <3
    Joanna Jędrzejczyk jest niesamowita, nie dziwie Ci się, że jest Twoją idolką.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Zdecydowanie to wydarzenie i to spotkanie zapamiętam do końca życia! <3

      Usuń
  2. Mega zazdroszczę! ♥ Sama chciałabym wybrać się na takie targi i spotkać tych wszystkich sportowców.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę ci tych targów sama bym w takich chciała uczestniczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow uwielbiam JJ!

    OdpowiedzUsuń