Translate

wtorek, 10 lipca 2018

JURA PARK W SOLCU! (M)

Hejkaaa!
Wrzucam dziś dla was kolejny zaległy post bo aż z kwietnia.
Otóż jaki wspomniałam na początku kwietnia Patryk zabrał mnie do miejscowości Solec Kujawski w którym znalazłam się po raz pierwszy. Osoby, które obserwowały naszego blog snapa mogą domyśleć się o czym teraz piszę, a mianowicie o Juraparku, który znajduję się dokładnie w tej miejscowości na ul.Sportowej 1.
Byliśmy miesiąc przed sezonowym otwarciem tego parku ponieważ Patryk przyjechał tu dokładnie w sprawach służbowych, ale przeszliśmy się i porobiłam  specjalnie dla was parę zdjęć, aby wam choć troszkę to wszystko przybliżyć. Ogólnie moja opinia jest taka, że warto tam wybrać się z dzieciakami od 2 miesięcy zaczął się sezon i to wszystko wygląda zdecydowanie lepiej w środku również znajduje się przyjemna restauracja i lodziarnia co dla pociech będzie wręcz idealne.
Obszar jest ogromny więc jest co oglądać, każdy prototyp dinozaura jest idealnie opisany więc możemy się dowiedzieć w jakich warunkach żyły i czym się odżywiały :)



























16 komentarzy:

  1. Te dinozaury robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam tam i z chęcią bym się wróciła jeszcze raz ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny park, z chęcią w te wakacje tam zajrzę :)
    Super zdjęcia!
    Pozdrawiam, Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja na pewno wybiorę tam z dieciakami

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne miejse na edukacyjne popołudnie z dzieciakami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohh dokładnie na takim spacerku można wchłonąć wiele wiedzy . :)

      Usuń
  6. Ciekawe miejsce do zwiedzenia. Może kiedyś uda mi się tam pojechać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie to miejsce wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dinozaury są przerażające... :D Na samą myślę, że kiedyś one spacerowały po naszej planecie mam ciarki.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah ! Chociaż nie jestem sama z takimi przemyśleniami :D

      Usuń