Translate

wtorek, 25 czerwca 2019

FABERLIC (M)



Cześć wam !
Przepraszam, że tak długo nie dawałam znaku życia, ale niestety sprawy zdrowotne dały góre. Ale spokojnie wracam do was z czymś zupełnie nowym i rewelacyjnym.
Słyszeliście może o firmie Faberlic? Jeżeli nie to coś wam o niej opowiem i przedstawie rewelacyjny produkt od nich, który miałam przyjemność przetestować.
Przedsiebiorstwo powstało w Rosji w 1997 roku i funkcjonuje pod obecna firma od roku 2001. A w latach 2002-2003 rozpoczęło swoją działalność na polskim rynku. Faberlic jest jedyny na świecie poducent kosmetyków beztlenowych. Oprócz kosmetyków możemy zakupić jeszcze chemię domową. Ja miałam przyjemność od tej firmy testować podkład do twarzy i teraz coś wam o nim opowiem.
Podkład, który testowałam to Faberlic podkład-serum odmładzające "Blask młodkości". Producent oferuje nam lifitng, rozświetlenie, nawliżenie i ujędrnienie. Czy to prawda?
Zacznijmy może od wyglądu tego produktu, a więc opakowanie bardzo ładne eleganckie  również jak buteleczka z pompką co jest dla mnie dużym plusem bo nie lubię podkładów w tubkach lecz właśnie w pompkach jest to dla mnie dużo wygodniejsze. Fluid zawiera również SPF 15-30 co jest kolejnym plusem szczególnie w te słonecznie dni. Co najważniejsze podkład nie zawiera parabenów! Jego pojemność wynosi 30ml.
Ja testowałam kolor jasny beż i sprawdził się u mnie rewelacyjnie, skóra wydawała mi się bardziej gładsza do tego super wygładził moje zmarszczki mimiczne. Fajne jest to, że po nałożeniu kosmetyk idealnie wtopił mi się w skórę nie zostawiając tzw. efektu maski. Najważniejsze dla mnie jest zakrycie niedoskonałości i tu też podkład zdał egzamin. Przez cały dzień moja skóra zachowywała matowość i nie świeciłam się jak to po innych kosmetykach. Czy polecam? Jak najbardziej jestem bardzo wymagającą osobą jeżeli chodzi o podkłady do twarzy, ale ten stał się kolejnym moim ulubieńcem i polecam go każdemu!








5 komentarzy:

  1. Nie znam tej firmy, ale widzę, że ma bardzo dobre produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam kiedyś o feberic ale nigdy sie nie skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o firmie ale podkład mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń