Translate

czwartek, 30 maja 2019

Bielenda Make-Up Acadamie, Lift (M)

Cześć!

Dzisiaj przychodzę do was z postem, którego dawno nie było na moim blogu, a mianowicie z recenzją kosmetyku. Dziś przedstawiam wam podkład do twarzy firmy Bielenda dokładna nazwa fluidu to MAKE-UP ACADAMIE LIFT.
Producent zapewnia nas, że podkład zliftinguje, nawilży oraz poprawi wygląd naszej cery, która z roku na rok się starzeje i traci swój naturalny błysk. Z tyłu buteleczki piszą, że fluid ma również za zadanie zakryć i skorygować nasze niedoskonałości dzięki połączeniu zawartych w środku pigmentów kryjąco- korygujących. W skład kosmetyku wchodzą również:
  - witamina E,
  - kwas hialuronowy,
  - biosfery retinolu,
Zapewniają nas, że dzięki zawartej formule Serum+  podkład dba o cerę, wspomaga walkę ze starzeniem się, daje efekt promiennej i aksamitnie gładkiej i jednolitej cery, kryje niedoskonałości oraz przebarwienia i drobne zmarszczki. Podkład jest dostępny w kolorach:
  -jasny,
  -naturalny,
  -beżowy,
  -karmelowy,
Ale czy na pewno sprawdza się tak jak zapewnia nas firma?

Otóż przez dłuższy czas testowałam ten podkład i w końcu ja mogę się coś na ten temat wypowiedzieć zacznijmy więc od jego zalet, podkład jest bardzo wydajny więc starczył mi na długi czas, do tego bardzo ładny wygląd buteleczki, co najważniejsze podkład nie zatkał mi porów bo niestety wśród innych fluidów, które testowałam to właśnie to zatykanie  sprawiało  mi najgorszy problem, ale ten super sobie poradził z tym problemem. Dodatkowo sprawdziło się wyrównanie kolorytu skóry i tu nie mam żadnych zastrzeżeń. Również jak dla mnie podkład ma świetne nawilżenie cery. Wygląda naturalnie i w moim przypadku utrzymywał się cały dzień. Również  jego zapach jest bardzo ładny.

A teraz przejdźmy do jego wad, a więc nie podoba mi się to, że szybko oksyduje, najjaśniejszy odcień był nadal dla mnie za ciemny, więc musiałam go czasami mieszać z innym podkładem.  Zamiast skorygować mi moje zmarszczki mimiczne to bardziej je podkreślił, nie ma krycia, każda moja niedoskonałość była widoczna, waży się, trzeba go precyzyjnie nakładać by nie zrobić maziajków na skórze, łatwo się odbija np. przy rozmowie telefonicznej.

Na internecie czytałam wiele opinii również na temat tego kosmetyku i zdania są podzielone, więc pamiętajcie warto spróbować na sobie bo każda skóra jest inna i inaczej reaguje na dany produkt.
Jeżeli chodzi o cenę i pojemność to podkład ma 30ml i kosztuje około 19/20 zł.
Możecie zakupić go przez internet lub w drogeriach, ja go akurat kupiłam w rossmanie.




8 komentarzy:

  1. Uwielbiam kosmetyki Belemdy, ale tego jeszcze nie miałam.
    Czas to zmienić pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. super jest ten podkład do mojej cery sprawdza się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie ten podkład też nie sprawdził bardzo się ważył

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie ten fluid zdecydowanie okazał się za ciemny mimo że w gamie kolorów jest najjśniejszy :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze tego produktu, ale kupując będę brała pod uwagę, że kolor robi się ciemniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kojarzę ten kosmetyk. Nie miałam jednak jeszcze okazji go stosować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Bielende muszę kupić tez ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam gdzieś pozytywną opinię ale po Twojej recenzji mam mieszane uczucia. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń