Translate

środa, 5 września 2018

Podsumowanie miesiąca- LIPIEC I SIERPIEŃ ( M )

Witam wszystkich!

Jak co miesiąc przychodzę do was z podsumowaniem, lecz dziś wyjątkowo sumuję aż dwa miesiące jakimi były lipiec i sierpień.

1.) Wydarzenia:
     
     W ciągu tych dwóch miesięcy za wiele się nie wydarzyło...w sumie nic aż tak szczególnego, pare postów wcześniej wspominałam wam o moich wakacjach, które rozpoczęły się na końcu czerwca i początku lipca i właśnie ten początek lipca spędziłam w Górach, troszkę o tym poście przeczytacie tutaj --> LINK.
    Jeżeli chodzi o miesiąc sierpień to spędziłam go zupełnie leniwie ponieważ miałam kolejne 2 tygodnie urlopu, które wykorzystałam w 100% dla siebie i w końcu takiej większej regeneracji dla ciała i psychiki. Niestety w drugim tygodniu mojego urlopu zerwałam ścięgna w barku i skończyłam z taśmą kinezjologiczną na ramieniu. Obecnie mój bark ma się całkiem nieźle i za parę tygodni spokojnie wrócę na treningi. W miesiącu lipcu powróciłam również do języka angielskiego co skłoniło mnie w końcu aby wybrać się w końcu na egzaminy językowe.


2.) Odkrycia:
     
    a.) Mimo, że ten film jest już troszkę stary i większość was na pewno go już oglądała, ja dopiero teraz go odkryłam i wręcz się w nim zakochałam, a więc jest to film pt.: " Dziewczyny Z Drużyny- Walcz Do Końca "


Kapitan drużyny cheerleaderów ze szkoły średniej w West Los Angeles, Lina Cruz (Christina Milian) oraz jej najlepsze przyjaciółki Gloria (Vanessa Born) i Treyvonetta (Gabrielle Dennis), mają wielką nadzieję na wygranie "Spirit Championships" dzięki ognistemu połączeniu ruchów latynoskich z hip-hopowymi. Zamiast tego świat Liny wywraca się do góry nogami kiedy jej matka po raz kolejny wychodzi za mąż. Jej rodzina przeprowadza się do Malibu, natomiast ona sama zmuszona jest dostosować się do nowego domu, nowej przyrodniej siostry (Holland Roden) i nowej szkoły z bardzo słabą drużyną chearleaderów. Zawsze gotowa na wyzwania Lina przyjmuje trudne zadanie przemienienia chearleaderów Malibu Vista High Sea Lions w drużynę mistrzów, lecz najpierw będzie musiała zmierzyć się z kapitanem drużyny All Star Jaguars, Avery (Rachele Brooke Smith). Kwitnący romans pomiędzy Liną, a Evanem (Cody Longo), bratem Avery, tylko potęguje rywalizację.


b.) Jeżeli chodzi o muzykę zdecydowanie wpadła mi w ucho- "  Розовое вино "

c.) Kolejnym hitem dla mnie była piosenka Demi Lovato, której tekst idealnie przypadł mi do gustu.
" Solo " 

3.) Niezbędniki:

 Jeżeli chodzi o moje niezbędniki to nic się nie zmieniło, używałam i nadal to robię produktów z poprzedniego postu podsumowującego. Jedynie moją nowością na okres wakacyjny był olejek do opalania z filtrem. Który przyszedł do mnie z Anglii. 
Po prostu skradł moje serce, idealnie przyspieszał opalanie, chronił skórę i cudownie ją nawilżał. No idealnie wszystko w jednym. Olejek jest firmy Tropic By Malibu i z czystym sercem mogę go każdemu polecić. Moja mama ma problemy skórne i smaruje się nim po prostu tak jak balsamem i bardzo jej pomógł.

 

2 komentarze:

  1. Jeju ten film jest serio stary. Ja polecam serial Hellcats w podobnej tematyce a Solo uwielbiam!

    blog youtube(subskrybuj)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że wspomniałaś o taśmach kinezjologicznych :)

    OdpowiedzUsuń