Translate

wtorek, 10 stycznia 2017

#Jesien 2! (M)

Witajcie!
Witam wszystkich po dość długiej przerwie... ostatnio wraz z A mamy dużo spraw na głowie przez co zaniedbałyśmy całkowicie bloga za co najmocniej przepraszamy! ;<

Jesień się skończyła, mamy zimę oraz nowy rok. Wszystkim czytelniką życzymy wszystkiego co najlepsze w nowym 2017 roku, oby ten rok był zdecydowanie lepszy od poprzedniego! <3

Wydarzenia:
1.) Największe wydarzenie tej jesienni jak dla mnie było to wykorzystanie 18-nastkowego prezentu. Wraz z A na nasze 18-naste super słodkie urodziny :D dostałyśmy od przyjaciół dwa bilety na nasz wymarzony koncert w Poznaniu Tom'a Odell'a. Coś cudownego! Koncert odbył się 25 listopada na Arenie. Kawałek filmiku z koncertu jest również dostępny na moim instagram LINK.
2.) Po długiej przerwie od zdania Teoretycznego Egzaminu Państwowego na Prawo Jazdy w końcu znalazłam czas i zebrałam się ,aby ruszyć na Egzamin z Praktyki. 12 grudnia zdałam w końcu egzamin <3 Teraz uwaga na ulicach! :D
3.)Wróciłam do pracy w Restauracji Indyjskiej .:)
4.)Na początku września wykonałam również sobie tatuaż na karku. Zdjęcie można również zobaczyć na moim IG .
Odkrycia:
1.)Jak dużo osób wie bardzo interesuję się Indiami ich kulturą darzę wielką miłość do Bolywood. Gdzież wiadomo, że praca w restauracji indyjskiej sprawia mi wiele przyjemności. Dzięki tej pracy poznałam wokalistkę , która mnie bardzo oczarowała o to jej piosenka :
LINK
2.)Kolejnym odkryciem był film Indyjski "Befikre" niestety nie ma Polskich napisów, ale na szczęście są angielskie!
LINK

Jeżeli chodzi o jesienny look oraz jesienne niezbędniki nic się nie zmieniło od poprzednich.
LINK

PHOTO:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz