Translate

niedziela, 10 stycznia 2016

#Święta2 i Sylwester + STYCZNIOWY HAUL (A)

Cześć! Zaczynając ten lekko spóźniony post (musiałam dużo rzeczy ogarnąć w to wolne) chciałabym życzyć wam wszystkiego najlepszego w nowym roku 2016. Żeby był lepszy od poprzednich i żebyście osiągnęli wszystkie wyznaczone sobie cele! :)


Kompletnie nie miałam czasu, chęci ani pomysłu na to, jak wyglądać ma ten post, ale wreszcie postanowiłam się za niego zabrać, bo nie można się tak lenić!


ŚWIĘTA
Spędziłam je z najbliższą rodziną. Było dużo śmiechu, dużo rozmów i dużo jedzenia. Mimo wszystko, już kolejny rok z rzędu, nie poczułam magii świąt. :/ Było nas aż 9 osób, więc moje stylizacje nie były powalające, jednak mimo wszystko wam je pokaże.


kreacja wigilijna. koszula w tygryski ze stradivariusa i spódniczka z bershki.
na szyi mam naszyjnik z monnari.


pierwszy dzień świąt. bluzka ze stradivariusa, sweter nie wiem skąd bo to staroć, spodnie high waist z pull&bear. całość dopełniłam kolczykami śnieżynkami z zielonym oczkiem, które dostałam dwa lata temu w prezencie,
oczy pomalowałam różowym cieniem.


drugi dzień świąt spędziłam u kuzynki, takie jakby imieniny wujka.
założyłam bluzkę z bershki i jasne high waisty z pull&bear.


Na święta dostałam głównie pieniądze, za które upolowałam kilka
promocji (ale o tym za chwilę), książkę od chłopaka, urocze drobiazgi od przyjaciółki oraz NAJLEPSZY PREZENT OD NAJLEPSZEJ BABCI NA ŚWIECIE, która wyhaftowała dla mnie CUDO. Mój ukochany brat podarował mi przeurocze skarpetki oraz czapkę.
Na wigilię klasową dostałam natomiast kapcie, bransoletkę oraz krem i mydło w płynie z SEPHORY. Od mamy dostałam CUDOWNĄ spódniczkę oraz PRZEPIĘKNY naszyjnik z internetowego, polskiego sklepu skydance. Mimo to najwięcej radości sprawiła mi spontaniczna wizyta dwóch, kiedyś bardzo ważnych dla mnie osób, które przejechały 260 kilometrów, aby zobaczyć mnie po dwóch latach. To był chyba najlepszy prezent jaki tylko mogłam otrzymać.


książka od chłopaka, druga część WIĘŹNIA LABIRYNTU. polecam max.


daje ze snapa, żeby każdy widział, jak się babcią chwaliłam!


prezencik od przyjaciółki, która wie, że nie mogę zasnąć, jak jest jasno. 



 szara spódniczka i naszyjnik ze skydance.pl


prezent od klasowego mikołaja!


czapeczka i urocze skarpeteczki od braciszka, żeby mi zimno nie było! 







najlepszy prezent tego roku i chyba wszystkich poprzednich. 
miło było zobaczyć się na cały dzień po dwóch latach rozłąki!



SYLWESTER

Sylwestra spędziłam razem z M w Łodzi, na domówce. Mimo północnej bójki z dresami, którzy zaatakowali nas bo NIE TEN KLUB (piłka nożna), to wszystko przebiegało bardzo fajnie. Było dużo jedzenia, dużo tańczenia i wreszcie spotkałam się ze znajomymi, za którymi stęskniłam się w czasie tej przerwy w szkole! 


moja stylizacja sylwestrowa była prosta. czarne szpilki i dopasowana, czarna sukienka na ramiączka. usta pomalowałam fioletową szminką, a na oczach namalowałam niebieskie kreski.





Noworoczne postanowienia? WIĘCEJ CZYTAĆ! Postanowiłam, że wezmę udział w wyzwaniu związanym z przeczytaniem pewnej ilości różnych książek. Was także serdecznie zachęcam do wzięcia udziału w tym mini wyzwaniu! Ja już w ten weekend zrealizowałam punkt KSIĄŻKA PRZECZYTANA W WEEKEND, a była nią najnowsza część FELIXA, NETA I NIKI, której recenzję znajdziecie na blogu już niedługo! :)






STYCZNIOWY HAUL
W zakupowym szale kupiłam sobie dwie książki. Taniec ze smokami cz. II, która póki co kończy moją przygodę z Pieśnią Lodu i Ognia, a druga to najnowsza część polskiej serii "Felix, Net i Nika". Kupiłam także dwie szminki firmy GOLDEN ROSE, oraz niebieski layner w pisaku. Jeśli chodzi o ubrania, to kupiłam dwa golfy: czarny i musztardowy/brązowy/żółty?, czarną koszulę w kwiaty, dwie bluzki z krótkim rękawkiem, jedną bluzkę na ramiączka oraz bordową bluzkę z poszerzanymi rękawami w stylu hippie, który jest swoją drogą jednym z moich ulubionych stylów! W czasie tych zakupów kupiłam także moja sylwestrową sukienkę.



szminki z golden rose różowa oraz fioletowa.
obie szminki są bardzo trwałe, kolory są przecudowne.
jestem z nich bardzo zadowolona!



pull&bear


bershka


bershka


pull&bear



bershka



stradivarius






2 komentarze: