Translate

niedziela, 17 czerwca 2018

Podsumowanie miesiąca - MAJ ( M )

Cześć wszystkim!
Na wstępie chciałabym was niezmiernie przeprosić za moją prawie półtora miesięczną przerwę od bloga. Wszystko przez brak czasu i trudny dla mnie okres ponieważ pisałam maturę oraz miałam wir pracy.
Ale w końcu udało mi się wszystko ze sobą pogodzić i wracam do was! Jeeej.
Zacznijmy podsumowywać miesiąc maj!

1.Wydarzenia:
a.) Największym dla mnie wydarzeniem był wyjazd do Warszawy na targi sportowe ( dokładny ich opis dam w kolejnym z postów) na których miałam wielką przyjemność spotkania się z moją idolką Joanną Jędrzjeczyk. 
b.) W tym roku w maju pisałam egzaminy maturalne wyników pisemnych jeszcze nie znam, ale ustne wszystkie pięknie pozdawane.

c.) 3 maja minęły mi cudowne 2 lata związku z Patrykiem .



2.Odkrycia:

a.) Ostatnim odkryciem był super film, który każdemu z was polecam:
"
Chcący zerwać z kryminalną przeszłością młody chłopak, zmuszany do pracy dla bossa mafii, zostaje wrobiony w napad skazany na niepowodzenie."

b.) Kolejny bardzo mądry film obrazujący doskonale to co się dzieje w dzisiejszych czasach i z czystym sercem naprawdę polecam każdemu do obejrzenia.
"
Uczennica ostatniej klasy liceum dołącza do internetowej gry w prawdę i wyzwanie. Wkrótce odkrywa, że każdy jej ruch jest manipulowany przez anonimowych "obserwatorów". "

3.Niezbednik:
W tym miesiącu również nie obyło się bez mojego ulubionego kremu do rąk. :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz