Translate

poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Co nowego + BABYTIME- TARGI 2018 ( M )

Hejkaa ! 
Powróciłam do was z nowym tematem na blogu, a otóż pojawia się nowa kategoria, parenting.
O taak! Już długi czas zbierałam się do tego tematu na blogu i w końcu on powstał, obecnie szkolę się pod okiem specjalistów na temat wychowawczy i przygotowujący się do macierzyństwa. I jestem mega tym zajarana, ponieważ kocham dzieci i sama nie mogę doczekać się swojego dzieciątka. :)
Również przy tych postach pomogą mi osoby z kilku letnim doświadczeniem macierzyńskim więc spokojnie.

A teraz coś co wam się spodoba o tak ! 

BABY TIME TARGI DZIECIĘCE
 Baby Time-Targi Łódź  - największa w regionie impreza targowa 
skierowana do kobiet w ciąży, par przygotowujących się do porodu oraz 
rodziców z dziecmi. Data nie jest przypadkowa będziemy świętować DZIEŃ 
MAMY i to dwa dni.
W jednym miejscu spotkacie projektantów i producentów marek odzieży 
ciążowej i dziecięcej, mebli dla dzieci, wózków i fotelików 
samochodowych, zabawek i akcesoriów „wspierających” macierzyństwo.
Swoją ofertę zaprezentują szpitale położnicze, szkoły rodzenia oraz 
fizjoterapeuci.
Czekają na Was pokazy mody dla mam i maluszków, warsztaty ze 
specjalistami (między innymi z położną, ratownikiem medycznym, 
fizykoterapeutką i doulą) oraz liczne konkursy z nagrodami. Dla 
najmłodszych uczestników przygotowaliśmy animacje i wiele wspaniałych 
niespodzianek. Znajdzie się coś i dla rodziców... dla Mam strefa 
pielęgnacji a dla Tatusiów wjadą na halę najnowsze modele aut dwóch 
znanych marek.
Serdecznie zapraszamy! Spędźcie z nami ten wyjątkowy majowy weekend.


Targi odbędą się 26-27 maj na hali EXPO W ŁODZI
A o to link do całego wydarzenia: 


3 komentarze:

  1. Na pewno z córeczką się pojawimy!

    OdpowiedzUsuń
  2. takie targi to super pomysł szczególnie dla pań które przygotowują się do roli matki

    OdpowiedzUsuń
  3. Mieszka w Sieradzu ale chętnie na te targi zajrze

    OdpowiedzUsuń