Translate

środa, 6 grudnia 2017

Miastowa dziewczyna. Łódzka rajstopa. (M)

Czeeść wam ! 
Dzisiaj przychodzę do was ze stylizacją czyli czymś czego dosyć długo nie było na blogu. 
Ale spokojnie stylizacje powoli zaczną wracać na stronę uff. :D
Osoby, które obserwują mnie na blog snapie mogły zobaczyć moją paczuszkę od łódzkiej firmy Gabriella , która produkuje rajstopy, pończochy itp.
Fabryka rajstop Gabriella stworzyła coś oryginalnego, pięknego i pomysłowego w czym od razu się zakochałam! 
Otóż firma wykonała łódzką rajtuzę, którą jest wyrazem miłości do Łodzi. Ja dostałam rajtuzy miastowe w których od razu się zakochałam! Na rajstopie można znaleźć plac wolności, manufakturę , parki, różne budynki , tramwaj no coś wspaniałego i w końcu oryginalnego.
Jeżeli chodzi o jakość rajstopy jestem pod wrażeniem ponieważ jest porządnie wykonana wkładając ją bałam się ze zadrze o paznokcie , ale są bardzo mocne i co najważniejsze cieplutkie więc teraz na porę zimową też dają radę ! I pasują do wielu stylizacji.





















rajstopy ( Gabriella )
spódniczka( szyta na miarę )

bluzka ( reserved )
ramoneska ( szyta na miarę )

torebka ( pepco )
botki ( miejscowy butik )
bransoletka ( prezent )

https://www.gabriella.pl/pl/

Gdzie mnie znajdziecie ?
* instagram : neversayneverbitch19
*instagram blog : blogs_for_u
*blogsnap: blogsforu




5 komentarzy: