Translate

czwartek, 13 października 2016

#lato(M)

Bo lato ociepla serce człowieka .
Bo lato pozwala odpocząć .
Bo lato rozgrzewa serca .
Gdy lato trwa nie myśl kochana co zdarzyć się może ,
Bo w lecie piękne są wszystkie chwile

Wydarzenia:

1.)Największym wydarzeniem tego lata było moje 18-urodziny.
    20 czerwca wkroczyłam już w dorosły świat. Czy coś się zmieniło w moim życiu?
    Nie ... no może więcej spraw papierkowych :D
2.)Wraz z A, 25 czerwca wyprawiłyśmy swoją imprezę 18-nastkową,która na pewno zostanie w mojej pamięci na zawsze.







Odkrycie :

Tego lata w mojej głowie wciąż chodziła cała płyta Justina Biebera "PURPOSE"
Jestem w tym albumie wręcz zakochana, a moją ulubioną piosenką na płytce jest " Love Yourself"

Letni look :
Niestety nie miałam za bardzo czasu na wykonywanie zdjęć ze stylizacjami, przeważnie pogoda nie dopisywała i to lato było niestety deszczowe ;/

Letnie umilacze :
Jak do tej pory moje niezbędniki się nie zmieniły. :D Nadal uzależniona od kremowania rąk, od nawilżania ust. Jedyny umilacz, który doszedł to był suchy szampon oraz okulary przeciwsłoneczne na te lepsze dni lata. Praktycznie niezbędniki były takie same co w podsumowującym wiosennym poście LINK.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz