Translate

poniedziałek, 14 października 2019

Faberlic Expert Whitening 1140

Hej wszystkim!

Wiem długo mnie tu nie było, ale niestety praca, obowiązki i sprawy zdrowotne na to nie pozwoliły. Planuje przygotować dla was post również o tym jak spędzałam moje wakacje mimo, że już jest grubo po wakacjach. A dzisiaj przychodzę do was z recenzją kremu znanej już wam firmy Faberlic ( ostatnio testowałam od nich podkład do twarzy i opowiedziałam wam o tej właśnie firmie w tym poście -->LINK). Dzisiaj przedstawiam wam wybielający krem do twarzy. Dlaczego zdecydowałam się na ten krem? Otóż od kilku lat zmagam się z czerwonymi przebarwieniami na mojej twarzy szczególnie w okolicy policzków i brody. Krem stosuje od miesiąca codziennie rano i wieczorem na oczyszczoną twarz i widzę dużą poprawę. Produkt ładnie rozświetlił koloryt mojej skóry i co najważniejsze zawsze po opalaniu na twarzy pojawiają mi się "pieguski" i ten krem idealnie sobie z nimi poradził. Produkt zawiera w sobie kurkuminę, która chroni przed działaniem promieni UV i wolnymi rodnikami, w składzie znajdziemy również P-panthenol, wit.E i alantoine, która pomaga pozbyć się powstałej w wyniku zapaleń pigmentacji i usunąć martwe komórki skóry. Opakowanie kremu zawiera 50/ml i jest bardzo wydajne. Krem kosztuje ok.35 zł. Dla zainteresowanych katalogiem firmy Faberlic chętnie przekieruję do konsultantki. 


5 komentarzy:

  1. Ciekawie wygląda opis tego kremu. Może wypróbuje Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nic nie testowałam z tej marki. Pora to zmienić. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne kosmetyki, no i bardzo mi się podoba ze maja filtr 15 - to idealna opcja na jesień .

    OdpowiedzUsuń
  4. Na szczęście przebarwień jeszcze nie mam, ale czas pokaże co to będzie za jakiś czas...

    OdpowiedzUsuń