Translate

wtorek, 6 marca 2018

Targi Ślubne (M)

Witam!
W końcu przychodzę do was z postem z którym zalegam już dobry miesiąc. :(
Niestety przez ostatni czas miałam zbyt wiele na głowie i troszkę zaniedbałam stronkę. Ale wracam do was myślę, że z ciekawym tematem dla par/ narzeczonych, którzy planują zawrzeć związek małżeński. Szczerze mówiąc jako mała dziewczynka zawsze ekscytowałam się ślubami a przede wszystkim weselem. Chyba jak każda dziewczyna, marzyłam aby w przyszłości włożyć na siebie piękną białą suknie ślubną typu "księżniczka" i wyjść za mąż za swojego "księcia z bajki". Z wiekiem cały ten czar prysł i na związki małżeńskie zaczęłam patrzeć negatywnie, uważałam, że wszystko jest z przymusu i taki ślub zaraz skończy się rozwodem ehh głupota co nie? Zdanie zmieniłam całe szczęście dzięki mojemu chłopakowi, który zmienił mój cały pogląd na małżeństwo. 11 lutego na hali EXPO w Łodzi odbyły się kolejne Targi Ślubne na których miałam okazje się pojawić wraz z Patrykiem. Teraz jak takie targi wyglądają?
A więc 50 pierwszych par otrzymało drobny upominek, na miejscu oczywiście można było zakupić sobie przekąski oraz napoje. Było wiele stoisk wystawców różnych firm i marek zajmujących się branżą weselną. Na szczęście mieliśmy swojego przewodnika-Patryka ciocie, która tą branżą się właśnie zajmuje. Pierwsi wystawcy rzucili się w oczy mojemu facetowi bo oczywiście była to wystawa samochodów weselnych. Oczywiście nie mogłam dojść do porozumienia z Patrykiem ponieważ on gustuje w klasykach i zabytkach jeżeli chodzi o samochodu a ja w bardziej nowoczesne. Oczywiście kolejne stoiska to byli DJ weselnie, fotografowie i kamerzyści, cateringi, barmani, firmy reprezentujące suknie ślubne oraz garnitury, jubilerzy było tego od groma, miałam przyjemność nawet przymierzyć obrączki i powiem wam, że jest to naprawdę ciężki wybór. Targi zorganizowały dla uczestników też fajne prezentacje, był niezwykły pokaz barmański, był pokaz sukni ślubnych i wieczorowych dwóch znanych firm jednej mojej ulubionej (Monalissa) był również pokaz taneczny i co fajnie były organizowane konkursy i para która pobiera się w tym roku dostawała naprawdę fajne prezenty. Na sam koniec pokazu był poczęstunek przepysznym nowoczesnym tortem weselnym. Dostałam również wielką teczkę ulotek od każdej z firm. Fajną również rzeczą było to, że mogliśmy zrobić sobie pamiątkową fotkę w fotobudce. Tak z innej beczki wiecie, że hitem weselnym tego roku jest wesele w lesie?
Na dole zaprezentuje wam zdjęcia tych drobnych upominków, które dostaliśmy jako 50 para i także zdjęcia z samych targów, które wykonał fotograf Wiktor Sobolewski.




























22 komentarze:

  1. Byliśmy na tego typu targach przed naszym ślubem. To przydatne, jeśli wciąż się nie ma dopiętych szczegółów. No i można degustować ciasta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Degustacja jest chyba najlepsza. :D

      Usuń
    2. Bardzo ładne zdjęcia. I samochody tez widzę, że były. Bardzo fajna sprawa. Torcik zapewne przepyszny:-)

      Usuń
  2. Ja już po ślubie ale suknie są cudowne...co roku inne, piękne trendy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, aż nie idzie się za dążyć za trendami. :D

      Usuń
  3. Przyjaciółka właśnie bierze ślub i jej takie targi dużo pomogły ;)
    Super! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można tam zaczerpnąć troszkę inspiracji. :)
      Również cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  4. Nigdy nie byłam na takich targach, ale chętnie bym poszła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Targi ślubne to rzeczywiście świetna sprawa, ale niestety - nie miałam okazji się tam pojawić.

    Wybrałaś fantastyczne zdjęcia, idealnie odzwierciedlają tamtejszą atmosferę.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękne zdjęcia... super klimat tam musiał być:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym się na takie targi wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne suknie

    OdpowiedzUsuń
  9. slub w lesie? wow o takim trendzie nie wiedziałam, ale takie targi slubne dla par szykujących się na ten wazny dzień to super sprawa i fajnie ze zrobilas o tym post pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecam każdemu, na takie targi nie trzeba wcale wychodzić za mąż aby się na nie wybrać. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie byłam na czymś takim, bardzo ciekawe są takie targi, chciałabym się tam znaleźć. Brak czasu, niestety teraz to bardzo spotykane, sama znam to..😞

    OdpowiedzUsuń