Translate

czwartek, 15 lutego 2018

Begin With Skin beGLOSSY (M)

Dzisiaj przychodzę do was z kolejnym openbox'em cudownego pudełeczka z beGLOSSY. Jak już zauważyliście ta firma skradła moje serce już chyba na dobre, idealnie trafiają dla mnie z każdym kosmetykiem. Jest to niesamowite! Z czystym sercem mogę każdemu z was panią jak i panom polecić zakup takiego pudełka z tej o to firmy. Jeżeli chodzi o pierwsze pudełko noworoczne byłam zaskoczona ponieważ przyzwyczaiłam się do jego różowego koloru a tu po otworzeniu opakowania kartonowego moim oczom okazało się pudełeczko o pięknym błękitnym kolorze. Moją reakcją oczywiście było wielkie "WOW". Jak zwykle box prezentował się bardzo elegancko. Tematem jego było również pielęgnacja lecz tym razem włosów i cery. Wszystkie kosmetyki już przetestowałam i są tak super, że na pewno zakupie je jeszcze. Po otwarciu naszego pudełeczka zawarty w środku był mini katalog z powitaniem i spisem kosmetyków, które znajdują się w środku oraz kilka 2 ulotki z nowościami kosmetycznymi. No i bym zapomniała...mam coś dla was otóż dla chętnej osoby mam voucher -10% na zakup kosmetyków marki INGENII na stronie :LINK
Sama również chętnie korzystam z kosmetyków tej marki i jestem bardzo zadowolona. Jedna z chętnych osób dostanie ode mnie kod rabatowy na zakup internetowy na tej stronie.


" Nowy Rok witamy zestawem kosmetyków, przygotowanych specjalnie dla Ciebie! Jesteśmy przekonani, że wszystkie produkty z tej edycji beGLOSSY sprawdzą się w Twojej pielęgnacji. Dzięki nim będziesz mogła zadbać o włosy i wypielęgnować cerę. Przekonaj się, które  z zaproponowanych przez nas kosmetyków staną się Twoimi ulubieńcami na ten niezwykły rok. Maja i Ela z beGLOSSY"


Jak mówiłam w środku również były zawarte ulotki oraz dwie próbki, jedna z firmy Biolonica, Biolave oraz  z koreańskiej firmy Holika Holika .



Powiem wam , że ta próbka kremu z Holika Holika mnie bardzo zaciekawiła, ciekawie jest wykonana.

No i tu dla chętnej z was wręczę ten o to VOUCHER na zakupy w sklepie internetowym -10 % na produkty INGENII COSMETIQUE LINK DO SKLEPU VOUCHER ważny do 30.04.2018r.

 HOLIKA HOLIKA-Pig-nose Clear Black Head 3-step Kit
cena: 19,99zł / 1szt.
Zestaw 3 plasterków dogłębnie oczyszczających pory, usuwających zaskórniki i ściągających skórę na nosie. Po zastosowaniu produktu pory są oczyszczone z wszelkich zanieczyszczeń i nadmiaru sebum.

ESSENCE-Podkład w musie Soft Touch
cena: 15,99zł / 16g.
Podkład w bardzo delikatnym musie, który zapewnia gładką, matową cerę i naturalny wygląd, jednocześnie pozwalając skórze swobodnie oddychać.

NIVEA-1-minutowa maska oczyszczająca Urban Skin Detoks
cena: 16,99zł / 75ml.
Zawiera białą glinkę i aktywny ekstrakt z magnolii. Oczyszcza skórę z toksyn, redukując stresory środowiskowe. Złuszcza martwe komórki naskórka dzięki peelingującym drobinkom, udoskonala cerę i wspiera jej piękny wygląd.


EFEKTIMA-Peeling do ciała
cena: 19,99zł / 250ml.
Peeling do ciała marki Efektima pomoże oczyścić skórę i usunąć martwy naskórek. Po jego zastosowaniu skóra staje się dokładnie oczyszczona, gładsza, bardziej miękka i przyjemna w dotyku.

BIOLAVEN-Żel myjący do twarzy
cena: 17,98zł / 150ml.
Nawilżająco-odświeżający żel do mycia twarzy, delikatnie, ale skutecznie oczyszcza skórę z wszelkich zabrudzeń i makijażu. Systematycznie stosowany pozwala cieszyć się czystą i promienną skórą.

EQULIBRA-Arganowy szampon ochronny
cena: 19,99zł / 250ml.
Jego formuła bogata jest w naturalne substancje aktywne, takie jak: olejek arganowy, ekstrakt z liści czarnej herbaty, proteiny pszeniczne, ekstrakt z siemienia lnianego i gliceryna roślinna. Szampon chroni włosy, przywraca im blask, oraz wzmacnia je i odżywia. Po jego zastosowaniu włosy są miękkie, wygładzone i błyszczące. 


Mam nadzieję, że niektóre produkty z tego pudełka wam przypadły do gustu.

Gdzie mnie możecie znaleźć otóż:
blogsnpa:blogsforu
bloginsta: instagram.com/blogs_for_u
mój instagram: instagram.com/neversayneverbitch19









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz