Translate

środa, 4 kwietnia 2018

Lazy Day (M)

Chyba każdego z nas dopada czasem taki leniwy dzień prawda?
Ja zawsze w takiej sytuacji staram ruszyć się z kanapy i pooddychać świeżym powietrzem. Tak! Uwielbiam spacery, oczywiście jak pogoda mi na to pozwoli. Ostatnimi czasy nasza kochana matka natura trochę płata nam figle jak nie deszcz lub śnieg to za chwilę słońce świeci. Oczywiście taką słoneczną pogodę staram się od razu wykorzystać i mykam prosto na spacerek, uwielbiam podziwiać piękne krajobrazy a tego na całe szczęście nam nie mało. Nie dawno wraz z moim partnerem wybrałam się w bardzo ładne i przede wszystkim spokojne miejsce, które od razu chciałam uwiecznić, aby się z wami podzielić pięknymi widokami jakie mogłam tam zobaczyć. Co do mojej stylizacji to ubrania w kolorach khaki chyba nigdy mi się nie znudzą tak samo jak spodnie z dziurami. Tą stylizację uważam za typowo miejską i sportową,bo jak pisałam spacer był totalnym spontanem tak samo jak zdjęcia wraz z tą stylizacją. A wy co robicie w takie leniwe dni?












Kurtka- stradivarius 
Spodnie- zara
Buty- reebok


30 komentarzy:

  1. Takie klasyczne stylizacje są najwygodniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna, luźna stylizacja :) Idealna na wiosenne spacerki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Im wygodniej tym lepiej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak !
      Również pozdrawiam i życzę miłego wieczorku :*

      Usuń
  4. Uwielbiam spacery, a szvzegolnie, gdy mi się nie śpieszy i pogoda dopisuje 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zawsze na takich spacerach pełen spokój i wyciszenie, trzeba korzystać z pięknych pogód :)

      Usuń
  5. buty swietne. na taki spacer idealne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się takie stylizacje. Wygodne i ładne. Otoczenie piękne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :)
      Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku ;)

      Usuń
  7. Zapraszam ksiazkimaleiduze.blogspot.com
    Super blog.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia! Zapraszamy z nimi na grupę Nasze Szlaki :)
    Pozdrawiamy
    www.naszeszlaki.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Leniwe dni w takim pięknym miejscu to ja też mogłabym spędzać :)
    Stylizacja fajna, takie jak lubię :) Praktyczna i wygodna! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, to prawda miejsce jest przepiękne .:)

      Usuń
  10. Super krajobraz! A w stylizacji najbardziej podobają mi się spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne miejsce, ale podobno ma być już ciepło więc będzie można chodzić na spacery
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja idealna na takie spacery ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj leniwe dni.. U mnie jeśli się zdarzają to zazwyczaj moją ulubioną czynnością jest oglądanie np seriali :) Pozdrawiam!
    nightmareskillme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj ja leniwych dni mam naprawdę całkiem sporo, albo bym nawet powiedziała, że każdy z dni jest leniwy :D

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/

    Dodaję do obserwowanych ,liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  15. niesamowicie klimatyczne zdjęcia i jeszcze ta stylizacja, która idealnie pasuje do otoczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja coraz mniej mam leniwych dni. Bardzo lubię takie spacerki :) Świetne spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń