Translate

środa, 7 sierpnia 2019

Too Late (M)

Witajcie!

Dzisiaj przychodzę do was z wyjątkowym postem idealnym dla miłośników dobrych książek.
Osoby, które obserwują mnie na moim Instagramie mogły zauważyć najnowszy post, który dodałam 17 lipca tego roku, czemu akurat nawiązuje do szczególnie do tej daty?
Otóż tego dnia oficjalnie swoją premierę miała książka Colleen Hoover "Too Late". W Polsce jej wydawnictwem jest "Wydawnictwo Otwarte". Dzięki właśnie współpracy z tym wydawnictwem miałam wielką przyjemność przeczytać książkę przedpremierowo i powiem wam, że gdy ją przeczytałam całą aż mi się płakać za chciało, że to już koniec tego cudownego dzieła. Ta książka tak bardzo mnie wciągnęła, że ciężko było mi się od niej odciągnąć. Czyta się ją bardzo szybko dla tego czytałam ją na tzw. "raty" bo mi było szkoda przeczytać ją w jeden dzień. 
Dam wam szczyptę o czym jest ta książka bo nie chce wam jej zaspoilerować.

"Asa prowadzi nielegalny biznes, jest obsesyjnie zakochany w Sloan. Nie cofnie się przed niczym, by zniszczyć każdego, kto choć spróbuje stanąć miedzy nimi. Sam natomiast pogrąża się w uzależnieniu od imprez, narkotyków, seksu. Sloan jest gotowa znieść wiele, nawet jeśli ceną jest jej godność. Tkwi w toksycznym związku, by...zapewnić opiekę niepełnosprawnemu bratu. Jest stale obserwowana i musi być Asie posłuszna. Straciła nadzieję, że mogłaby się z tego piekła wyzwolić. Jednak życie rzuca jej kolejne wyzwanie- stawia na jej drodze Cartera. Dziewczyna obawia się go, ale nie jest w stanie mu się oprzeć. Rozpoczyna się ryzykowna gra, w której nie ma miejsca na błąd, a stawką jest życie Sloan.

Poznaj historię uzależniającą jak narkotyk, w której namiętność przekracza niebezpieczne granice. Twoje serce zabije szybciej z pożądania i ... ze strachu"

Powiem wam, że książkę przeczytałam już po raz trzeci i chyba nigdy mi się ona nie znudzi. Zachęcam was do jej zakupu i przeczytania, ta literatura jest dostępna już w empiku i jej cena wynosi około 40 zł.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz